کانکس در یزد

کانکس در یزد یکی از مهم ترین سازه های صنعتی و تجاری می باشد که ویژگی های زیادی دارد. این سازه ها اغلب به این دلیل مورد استفاده قرار می گیرند که ویژگی های زیادی دارند. شما اغلب می توانید با توجه به ویژگی های هر کدام از این سازه ها اقدام به استفاده از مزایای هر یک کنید.

انواع کانکس در یزد

 

انواع کانکس در یزد

انواع کانکس در یزد

کانکس را می توان به طور کلی به دو صورت سیار و ثابت تقسیم کرد. کانکس متحرک را می توان در کارگاه ها، شرکت ها و مراکز تجاری و صنعتی و حتی در شرایط سخت از جمله زلزله و طوفان استفاده کرد.

سازه سیار را می توان به صورت اجاره در محل یا خرید کانکس آماده در بازار خریداری کرد. کانکس را می توان به صورت نیمه متحرک و متحرک در ابعاد کوچک خریداری کرد. کانکس های نیمه متحرک را می توان به عنوان کانکس فروشگاهی یا کانکس اداری تهیه کرد. از نظر ویژگی ها، کانکس به دو نوع کانکس های پیش ساخته و کانکس های آماده تقسیم می شود.

کانکس در یزد برای استفاده در چه اموری خریداری می شود؟

هر کدام کاربرد و کارایی خود را دارند. در ادامه به معرفی انواع کانکس و مشخصات آن ها خواهیم پرداخت. کانکس به سازه ای گفته می شود که به طور موقت در یک ساختمان یا واحد اداری قرار می گیرد و معمولا در محل سکونت اجاره ای استفاده نمی شود.

به طور کلی کانکس ها به دو صورت کانکس های متحرک یا کانکس های ثابت ساخته می شوند. کانکس متحرک برای استفاده در زمان های مختلف مثل زمان برگزاری جلسات، جلسات کاری، سفر یا توقف در طبیعت استفاده می شود. کانکس ثابت این روزها بسیار محبوب بوده و از محبوبیت بالایی برخوردار است.

این نوع کانکس ها دارای ابعاد مختلفی هستند و به صورت پیش ساخته ساخته می شوند و در ابعاد مختلف قابل تولید می باشند. کانکس ورقی قابلیت تا شدن نیز دارد. قیمت انواع کانکس با توجه به نوع کاربری و امکانات و تجهیزات در نظر گرفته شده در آن متغیر است. انواع کانکس با توجه به نوع کاربری و امکانات در نظر گرفته شده.

کانکس های پیش ساخته برای کاربردهای زیر استفاده می شود

سازه های پیش ساخته به دلیل استفاده از دانش فنی روز و استفاده از تکنولوژی روز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و این نوع کانکس ها به دلیل هزینه پایین تر، زیبایی ظاهری بسیار بالایی دارند.

کانکس های پیش ساخته از نظر کیفیت به دو دسته ی کانکس های یک تکه (دو یا چند تکه) و کانکس های چند تکه (سه یا چهار تکه) تقسیم می شوند. 3 – سازه های ثابت کانکس های ثابت مانند کانکس های چرخدار طراحی و ساخته می شوند.

انواع کانکس دست دوم

 

انواع کانکس دست دوم

انواع کانکس دست دوم

کانکس دست دوم خودکشیک: کانکس هایی که با هدف ساخت و ساز و استفاده در پروژه های مختلف ساخته می شوند و در واقع نیاز به تعمیر و تعویض دارند به دلیل هزینه کمتر برای خریدار این نوع کانکس ها قیمت کمتری نسبت به دیگر کانکس ها دارد.

کانکس دست دوم دو گوشه

این نوع کانکس ها که بیشتر برای کارگاه های تولیدی و صنعتی کاربرد دارد دارای دو درب یا در دو گوشه کانکس دو درب یا دو درب دو در است. کانکس دو درب کانکس دو درب کانکس دو درب به دلیل قیمت مناسب تری که نسبت به دیگر کانکس ها دارد طرفداران بیشتری دارد.

کاربرد های انواع کانکس

 

کاربرد های انواع کانکس

کاربرد های انواع کانکس

  • فضای آموزشی
  • فضای اداری
  • محیط های اداری تجاری و هتل مراکز خرید
  • مراکز فرهنگی و مذهبی
  • فضای کار و تحصیل
  • محل استراحت
  • فروشگاه های بزرگ و کوچک
  • مراکز اداری و تجاری
  • فضاهای ورزشی و تفریحی

از جمله استفاده در فضاهای بسته ای همچون اتاق های سرور، ساختمان های اداری، فروشگاه ها و کارخانه ها و… استفاده در ساختمان های تجاری مانند فروشگاه ها و مکان های اداری و تجاری که در آنها از کانکس و کانکس های پیش ساخته استفاده شده است. از کانکس برای ذخیره سازی داده و وسایل الکتریکی و حتی دستگاه های پزشکی استفاده می کنند کانکس اداری.

کاربرد کانکس ها در یزد

1 – کانکس متحرک

2 – کانکس ثابت

3 – کانکس متحرک دست دوم

4 – کانکس متحرک دست دوم

5 – کانکس متحرک چند طبقه

6 – کانکس متحرک با کاربری های مختلف کانکس ثابت کانکس ثابتی است که در تمام نقاط کشور و حتی در خارج از کشور مورد استفاده قرار می گیرد. این کانکس به دلیل وزن و اندازه و همچنین سهولت دسترسی به آن برای پروژه های ساختمانی و صنعتی بسیار مناسب است.

کانکس متحرک معمولا به صورت سیار بوده و دارای سیستم گرمایش و سرمایش می باشد. کانکس در یزد این ویژگی ها را دارد و بر اساس این موارد طراحی می شود.

 

b2n

yun

rizy