کانکس در کرمان

کانکس در کرمان به بهترین روش و با توجه به قابلیت هایی که این سازه ها دارد تولید خواهد شد. شما می توانید از قابلیت های هر کدام از این سازه ها به طور کامل برخوردار شوید. این سازه ها اغلب به دلیل داشتن ویژگی های زیاد می توانند در موقعیت های متفاوت مورد استفاده قرار بگیرند کانکس در کرمانشاه.

در این مطلب به یکی از مهم ترین موارد استفاده از کانکس دست دوم اشاره خواهیم کرد. خرید کانکس دست دوم می تواند گزینه خوبی برای افرادی باشد که نیاز به یک واحد مسکونی به صورت موقت دارند.

ویژگی های انواع کانکس در کرمان

 استفاده در طولانی مدت

 

استفاده در طولانی مدت

استفاده در طولانی مدت

این دسته از کانکس ها با توجه به اینکه قابلیت استفاده به مدت زیادی را داشته باشند، مورد استقبال قرار خواهند گرفت. این در حالی است که اگر تعداد زیادی از این کانکس ها در اختیار افراد قرار گیرد، در شرایط بدتر، ممکن است استفاده از آن ها دیگر چندان توجیه اقتصادی نداشته باشد. خرید و فروش کانکس دست دوم می تواند یک راهکار خوب و مطمین برای افرادی باشد.

در شرکت های خدماتی ، ساخت انواع کانکس و ساختمان پیش ساخته توسط مهندسین کانکس ساز با بهره گیری از بهترین متریال های بکار رفته در ساخت کانکس و همچنین طراحی و ساخت انواع پروژه های پیش ساخته همچون کانکس های مسکونی، LSF ، کانکس های اداری کاربرد دارند.

قابلیت های کانکس در کرمان

کانکس های تولیدی با کاربری های مختلف نیز به عنوان مثال: کانکس اداری جهت استفاده در ادارات دولتی، کانکس تجاری جهت کاربری های مختلف همچون دفتر کار، کانتینر اداری و کاربری های گوناگون همچون کانتینر های سرور، کانتینرهای ویژه حمل کالا و….. .

کانکس های سبک در چه موقعیت هایی مورد استفاده قرار می گیرند؟

1 – کانکس های سبک ( Lighthouse ) کانکس های سبک معمولا برای مناطق و مکان هایی که از نظر اقتصادی دارای اهمیت هستند طراحی می شوند و از ویژگی هایی چون عایق بودن، استحکام، طول عمر، استفاده آسان، قابلیت حمل و نقل، نصب ساده، فضای کم، قابلیت نصب در سقف، قیمت ارزان و. برخوردار هستند.

کانکس های سبک به عنوان یک گزینه مقرون به صرفه برای ساخت و ساز به شمار می روند. کانکس های سبک در انواع مختلفی ساخته می شوند. معمولا برای ساختن کانکس های سبک، از دو نوع قالب های فلزی و بتنی استفاده می کنند که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

از جمله این موارد می توان به بخش خدمات، پزشکی، اداری و مهندسی اشاره کرد. همچنین برای آن دسته از کسب و کارهایی که نیاز به سرویس های خاص و یا پیچیده دارند می توان از این نوع کانکس و ساختمان پیش ساخته استفاده نمود.

انواع کانکس در کرمان

 

انواع کانکس در کرمان

انواع کانکس در کرمان

به طور کلی کانکس در کرمان را می توان به سه دسته عمده زیر تقسیم بندی نمود. دسته اول: کانکس های پیش ساخته دارای کاربری های ویژه برای شرکت ها و یا مجموعه هایی هستند که نیاز به جابجایی و یا نصب دارند. مثلا شرکت ها و مجموعه های تولیدی، معدنی، خدماتی، پزشکی و….. از این سازه ها در صنعت ساخت و ساز ساختمان سازی و صنعت ساخت و ساز صنعتی استفاده می شود.

مزایای ساخت کانکس در کرمان

کانکس از جمله سازه هایی است که در ساخت آن از اسکلت فلزی و اسکلت بتنی استفاده می شود. امروزه به دلیل استفاده از این سازه در اکثر اماکن تجاری ، اداری و… کاربرد های زیادی پیدا کرده اند. به شما توصیه خواهیم کرد تا به این اصول توجه داشته باشید.

کانکس در کرمان به چند دسته بندی خواهد شد؟

 

کانکس در کرمان به چند دسته بندی خواهد شد؟

کانکس در کرمان به چند دسته بندی خواهد شد؟

بسته به نوع کاربرد می توان به هر کدام از آنها اشاره کرد: کانکس های پیش ساخته با ابعاد و طرح های متفاوتی تولید شده اند که برای استفاده در مکان های مختلف کاربرد دارند.

کانکس های پیش ساخته در دو دسته صنعتی و نیکلاس در صنایع مختلف و ساختمان های اداری و حتی آموزشی کاربرد بسیار زیادی دارند. کانکس های نیکلاس در ابعاد بسیار کوچکتر از کانکس های شهری تولید می شوند و برای مناطق کم جمعیت گزینه مناسب تری هستند کانکس دو طبقه.

این نمونه کانکس ها از نظر کاربرد هم می توانند برای کاربری های آموزشی، نیکلاس و نیکلاس دو طبقه استفاده شوند و هم برای کاربری های عادی. این سازه ها همچنین مقاومت و ماندگاری زیادی دارند. کانکس در کرمان این ویژگی های زیادی دارد.

 

b2n

yun

rizy