کانتینر بیت کوین

با توجه به پیشرفت روز افزون خرید و فروش ارز های دیجیتال از جمله مشهورترین و محبوب ترین آنها بیت کوین نیاز به استخراج ارز نیز افزایش پیدا کرده است . یک کانتینر بیت کوین شرایط خاص و ویژه مورد نیاز برای استخراج دیجیتال را به راحتی فراهم می کند. در ادامه از امکانات و مزایای استفاده از این کانکس را توضیح خواهیم داد کانکس بیت کوین.

بیت کوین

از زمان معرفی و شناخت این ارز دیجیتال تا کنون، ارزش و قیمت این ارز شگفت انگیز و فوق‌العاده پیشرفت کرده است. در سال ۱۴۰۰ در ایران بازار بیت کوین بسیار داغ شده و خرید و فروش آن مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران قرار گرفته است.

بیت کوین یکی از گزینه های سرمایه‌گذاری است. با توجه به  افزایش ارز سنتی دلار در کشورمان و شرایط خاص حاکم ، برای تجارت های بین المللی بهترین گزینه روی میز است.

یکی از ویژگی‌های خاص بیت کوین این است که بیت کوین متعلق به هیچ نهاد و کشور و دولتی نیست هیچ هسته ی متمرکزی برای آن وجود ندارد در واقع شما در هر نقطه از هر از جهان می توانید عضوی از شبکه ی بیت کوین باشید.

بیت کوین به صورت یک شبکه نا متمرکز فعالیت میکند و هیچکس صاحب و مالک این ارز محسوب نمیشود. این موضوع یکی از نقاط قوت و قابل توجه و جذاب بیت کوین محسوب میشود که باعث شده توجه بسیاری از مردم را به خودش جلب کند.

از آن جایی که ارز دیجیتال یک ارز ناشناس بوده و بدون واسطه دولت ها و بانکها صورت میگیرد ; در نتیجه هزینه های هنگفتی را کاهش می دهد. بیت کوین یک ارز دیجیتال است که فقط به صورت آنلاین خرید و فروش می‌شود. البته امید است با توجه به پیشرفتهای روز افزون این ارز دیجیتال از آن بتوان برای خرید و فروش در زندگی روزمره به جای ارز سنتی استفاده کرد مانند خرید بیمه خودرو یا بلیط هواپیما کانتینر ماینر.

استخراج ارز بیت کوین

 

استخراج ارز بیت کوین

استخراج ارز بیت کوین

برای استخراج ارز دیجیتال مانند استخراج طلا از معادن حفاری شده است. البته که این کار برخلاف سایر ارزها که نیاز به دستور دولت و بانک ها دارند  استخراج ارز بیت کوین را هر کسی می تواند انجام دهد. جدا از آن هزینه‌های چاپ اسکناس و امنیت و محافظت از ارز مورد نظر کاسته می شود. البته باید توجه داشته باشیم که استخراج ارز دیجیتال نیازمند شرایط خاص از جمله کانتینرهای بیت کوین برای استخراج این ارز است.

در گذشته برای استخراج بیت کوین فقط نیاز به یک کامپیوتر ساده بود ، ولی  با وجود  پیشرفتهای شگفت‌انگیز آن و تبدیل بیت کوین به یک صنعت میلیارد دلاری نشان می دهد که دیگر نمی توان با یک کامپیوتر ساده ، ارز بیت کوین را استخراج کرد.

با وجود رقابت شدیدی که بین استخراج کننده های بیت کوین یا همان ماینر ها وجود دارد دیگر نمی توان از یک سیستم ساده برای استخراج بیت کوین استفاده کرد.

از آنجایی که استخراج بیت کوین وابسته به حل مسائل بسیار سخت ریاضی توسط ماینرها است پس دستگاه های خاصی که ماینر ها از آن استفاده می کنند ، برق بسیار زیادی نیز مصرف می کند. مهمترین موضوعی که برای استخراج بیت کوین باید به آن توجه کرد برق است.

شما برای استخراج بیت کوین به یک منبع برق ولتاژ قوی و ایمن و جایگاه مناسب دارید . همچنین دستگاه‌های مخصوص استخراج بیت کوین با توجه به مصرف برق زیاد، دمای زیادی نیز تولید می کنند. برای حفاظت و جلوگیری از آسیب های وارده به این دستگاه ها، نیازمند مکان خاص و سیستمی برای خنک کردن این دستگاه ها مورد نیاز است. همچنین باید اطلاع داشته باشید استفاده از برق خانگی برای استخراج بیت کوین در ایران ممنوع است.

روش ساخت کانتینر بیت کوین

های یکی از ابزارهای معروف برای حمل و نقل در دریا، هوا و زمین هستند. عمر مفید هر کانتینر با معاینه فنی آنها مشخص میشود هر کانتینر یک برگ سبز دارد که بعد از اتمام عمر مفید آن ها دیگر در حمل و نقل مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. ولی از آنجایی که کانتینرها از جنس خاص و مقاومی ساخته می‌شوند. همچنین استحکام بالایی دارند در صنایع دیگر بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

از کانتینر ها برای ساخت کانکس های استقراری انسان استفاده می شود. امروزه از کانتینرها برای ساخت مکانی برای استخراج ارز دیجیتال یا همان کانتینرهای بیت کوین استفاده می شوند.

دیواره کانتینرها از ورق های فولادی گالوانیزه هستند که علاوه بر مقاوم بودن در برابر زنگ زدگی رسانای بسیار خوبی برای گرما و سرما هستند .این شرایط باعث میشود که استفاده از آنها به عنوان کانتینر بیت کوین نیازمند تغییراتی در آن ها برای تغییر کاربری دادن انجام شود .

اولین کاری که برای ساخت یک کانتینر بیت کوین انجام می شود این است که با‌ برش دیواره ها جایگاه هایی برای  فن های فشار قوی و سیستم های خنک کننده انجام می گیرد و بعد از آن مرحله عایق سازی درون و بیرون دیواره های کانتینر ها برای جلوگیری از خروج هوای خنک درون کانتینر بیت کوین است کانتینر پیش ساخته.

در عایق سازی باید به این موضوع توجه شود که با وجود برق مورد نیاز درون کابین ها موضوع امنیتی نیز برقرار شود. از آنجایی که درون کانتینرهای بیت کوین سیستم‌های دستگاه های برقی قرار دارند دیواره کابین ها باید نسبت به آب نفوذ ناپذیر باشند.همچنین عایق بندی کابین ها این امکان رو فراهم میکند.مرحله بعدی کابل کشی استاندارد و صحیح و ایمن برای تغذیه برق دستگاه های درون کانتینر بیت کوین است.

در مرحله آخر قفسه های درون کابین را نصب میکند اصلی‌ترین مولفه کانتینرهای بیت کوین وجود سیستم های خنک کننده و توجه به کابل کشی و برق رسانی صحیح است.

خنک کننده کانتینر بیت کوین

 

خنک کننده کانتینر بیت کوین

خنک کننده کانتینر بیت کوین

از آنجایی که دستگاه های استخراج بیت کوین گرمای زیادی را تولید می کنند نیاز به سیستم های خنک کننده ای دارند که علاوه بر شدت خنک کنندگی بالا رطوبت و گرد و غبار را وارد کابین نکنند. نصب فیلترهای خاص که هوای ورودی به کابین را تصفیه می کنند بسیار مورد نیاز است . نصب پد های سلولزی در سیستم خنک کننده کانتینرهای بیت کوین از ورود گرد و غبار به درون کابین ها جلوگیری می کند. و همچنین هوای ورودی در شبکه آب سرد قرار میگیرد و هوای ورودی هوایی بسیار تمیز و خنکی خواهد بود.

مزایای استفاده

کانتینر های بیت کوین نسبت به سازه های ساختمانی قیمت مناسب تری دارند با توجه به امکان جابجایی آسان آن ها و نصب سریع شان در هر مکان و محیطی که مورد نیاز شماست مزایای خاص آنها محسوب می شود .ابعاد ۲۰ در ۴۰ فوت این کانتینرها فضای کافی را در اختیار ماینر ها می گذارد تا سیستم های مورد نیاز خود را درون آنها جای دهند .

استفاده از سیستم های خنک کننده و فن های فشار قوی از داغ شدن و آسیب دیدن دستگاه ها جلوگیری می کند. یک کانتینر بیت کوین توسط استانداردهای جهانی کابل‌کشی استاندارد و ایمن  می‌شود و همچنین با انتقال برق اضافی به زمین از برق گرفتگی درون کابین جلوگیری می‌کند.

همچنین عایق بندی که مانع نفوذ آب و گرما به درون کابین است. روشنایی مناسب درون کابین محیطی جذاب و آسوده برای یک ماینر ایجاد می کند. بنابراین شما با خرید یک کانتینر بیت کوین تمام امکانات مورد نیاز برای استخراج بیت کوین را در اختیار خواهید داشت. و با خیال آسوده می توانید به استخراج بیت کوین بپردازید.

سخن پایانی

 

سخن پایانی

سخن پایانی

استخراج بیت کوین در واقع همان تراکنش هایی است که سیستم بانک ها برای نقل و انتقال ارز انجام می‌دهد.در حالی در ارز بیت کوین این کار را ماینر ها انجام می دهند و به عنوان دست مزد بیت کوین دریافت میکنند.

در سراسر دنیا سیستم های زیادی در حال انجام استخراج بیت کوین هستند. اگر بتوان در ایران نیز این توانایی و استفاده از این ارز ارزشمند را پیشرفت داد. میتوان از آن در اقتصاد و صنعت مورد نظراستفاده کرد. همچنین میتوان بسیاری از تحریم ها را نیز دور زد.

از آنجایی که این ارز متعلق به کشور خاصی نیست. در واقع بیت کوین ارز آینده است و جای کار پیشرفت زیادی دارد.شرکت ما با توجه به نیاز امروزه به کانتینرهای بیت کوین امیدوار است که در این شرایط به استخراج کننده ها کمک شایانی کند کانتینر فروشگاهی.

برای استخراج بیت کوین را دارید باید بدانید که استخراج بیت کوین در ایران از سال ۹۸ قانونی بوده است.ولی شما باید مجوزهای مورد نظر را از وزارت صنعت و معدن و تجارت بگیرید. باید توجه داشته باشید که استخراج بیت کوین بدون مجوزهای مربوطه غیر قانونی محسوب می شود.

علاوه بر هزینه های سنگین دستگاه‌های خاص و اینترنت مربوطه و برق زیادی که مصرف میکند. استفاده از کانتینر بیت کوین شرایط را راحت تر و هزینه های مربوط به جایگاه مورد نیاز برای استخراج را برای ماینر ها را کاهش میدهد.

b2n

yun